Potřebujete poradit? Zavolejte nebo napište, jsme tu pro vás

phone 800 100 150
INFOLINKA - volejte zdarma (PO-PÁ: 8-16)
mail info@tlakomery.cz

 

Potřebujete poradit? Zavolejte nebo napište, jsme tu pro vás
test

Základní údaje

HARTMANN - RICO a.s.

Masarykovo náměstí 77
664 71 Veverská Bitýška

IČO: 44947429, DIČ CZ44947429

phone +420 800 100 150
at sign
info@hartmann.cz
globe sign www.hartmann.info

 

 

Servis a reklamace

Nefunguje vám tlakoměr správně? Řešte reklamaci přímo u prodejce, od kterého jste přístroj koupili. Zajděte na prodejnu nebo kontaktujte e-shop. Přineste k reklamaci tlakoměr a záruční list nebo doklad o zaplacení. Důvod reklamace popište v průvodním dopisu. Prodejce nám tlakoměr předá a my reklamaci vyřídíme. Reklamační dopis naleznete zde. Návod na synchronizaci dat mezi software a aplikací Veroval medi.connect naleznete pod tímto odkazem.

1

Kontaktujte nebo navštivte přímo prodejce.

2

Spolu s tlakoměrem předložte záruční list nebo doklad
o zaplacení společně s průvodním dopisem, který bude obsahovat závady.

3

Prodejce zašle tlakoměr přímo do naší technické laboratoře.

Pomáhá. Pečuje. Chrání. To je HARTMANN, to jsme my

Kvalitní zdravotní péče nemusí být výsadou lékařů. S našimi prémiovými pomůckami ji zvládnete i sami doma. Přes 200 let už pomáháme lidem z více než 100 zemí světa a společně péči o zdraví posouváme o krok dál.

happy woman

FAQs

Vztahuje se prodloužená záruka na všechny přístroje a příslušenství?

Většina tlakoměrů Veroval má nadstandardní záruku 5 let, jedině Veroval Compact má záruku 3 roky. Na příslušenství – manžetu nebo síťový adaptér – se vztahuje záruka 2 roky.

Můj tlakoměr asi neměří přesně, co s tím?

Přesnost měření jsme u každého přístroje Veroval pečlivě přezkoušeli. Všechny tlakoměry navíc mají dlouhou životnost. Ujistěte se prosím, že dodržujete všechna doporučení pro správné měření, a pro jistotu vyměňte baterie. Pokud to problém nevyřeší, zavolejte nám na infolinku + 420 800 100 150 a my vám s dalším postupem rádi pomůžeme.

Jak dlouho se můžu spoléhat na to, že tlakoměr měří 100% přesně?

Jako 100% přesný označujeme přístroj, který prošel metrologickou kontrolou. První 2 roky od data výroby vydrží úvodní kalibrace a přesnost je tedy 100%. U tlakoměrů v lékárnách, lékařských ordinacích a klinikách doporučujeme opakovat metrologickou zkoušku každé 2 roky. Pokud máte pochyby o přesnosti naměřených hodnot, můžete přístroj zaslat na ověření nebo novou kalibraci. Tyto servisní služby poskytují výhradně příslušné orgány nebo autorizovaná pracoviště.

Pokud nevíte, kam přístroj zaslat, zavolejte nám na infolinku + 420 800 100 150 a my vám poradíme.

 

Můžu v tlakoměru Veroval používat dobíjecí baterie?

Raději ne. Při použití dobíjecích baterií nezaručujeme správné fungování tlakoměru. Vkládejte do přístroje jen alkalické manganové baterie 1,5 V monočlánky typu Mingon (AA/LR06), jak uvádíme v návodu.

Nefunguje mi připojení a přenos hodnot do aplikace Veroval medi.connect. Co s tím?

Ujistěte se, že dodržujete postup pro spárování a přenos hodnot. Nezapomeňte, že během obou procesů musí zůstat přístroj zapnutý a připojený k počítači pomocí USB kabelu nebo Bluetooth. Zkontrolujte také, že máte nainstalovaný Windows ve verzi 8.1, 10 nebo 11 – starší verze prosím aktualizujte. Pro více informací navštivte https://www.veroval.info/cs-cz/mediconnect.

Jak synchronizovat data mezi software a aplikací Veroval medi.connect?

Návod na synchronizaci dat mezi software a aplikací Veroval medi.connect naleznete pod tímto odkazem.